Skargi
Dokładamy wszelkich starań, byś w trakcie pobytu w klinice otrzymała jak najlepszą opiekę, pomoc i wsparcie. Mimo tego może się zdarzyć, że nie będziesz zadowolona.
Chcesz wnieść skargę? Wyślij do nas wiadomość na adres info@bloemenhove.nl lub info@abortuskliniek-amsterdam.nl . Skargi są przez nas zawsze rozpatrywane z należytą starannością i poufnością.
Skarga na pracownika
Masz uzasadnioną skargę na jednego z naszych pracowników? W takiej sprawie może pośredniczyć nasz specjalista ds. skarg. Oznacza to, że przedstawia on skargę danemu pracownikowi i prosi go o reakcję. Specjalista ds. skarg szuka wspólnie z Tobą i danym pracownikiem rozwiązania zaistniałego problemu. Jeżeli masz taką potrzebę, może umówić Cię na rozmowę z tym pracownikiem, w trakcie której specjalista ds. skarg będzie pośredniczył. Ze specjalistą ds. skarg możesz skontaktować się pod adresem klachtenfunctionaris@bloemenhove.nl.
Komisja rozjemcza ds. opieki zdrowotnej
Jeżeli nie uda się w satysfakcjonujący Cię sposób rozstrzygnąć skargi przy pomocy specjalisty ds. skarg lub też nie chcesz korzystać z jego pośrednictwa, możesz złożyć skargę do Komisji rozjemczej ds. opieki zdrowotnej. Orzeczenie tej komisji jest wiążące i obie strony muszą się do niego zastosować. Klinika Beahuis & Bloemenhove oraz klinika aborcyjna w Amsterdamie należą do Komisji rozjemczej ds. opieki zdrowotnej.